VRÁTENIE TOVARU

  • Tovar je možné vrátiť do 14 dní od doručenia objednávky.
  • Tovar môžete rozbaliť a odskúšať.
  • Je možné vrátiť len tovar, ktorý je V pôvodnom stave, v pôvodnom a nepoškodenom obale. Obsahujúci všetky pôvodné, originálne štítky a visačky. Nejaviaci známky používania a opotrebenia, je neporušený, nepoškodený a nepraný. Je kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.).

Tovar nám môžete poslať:

  1. Poštou
  2. Cez akékoľvek podacie miesto Packeta (Zásielkovňa ) za poplatok 2,50 €  s dph.

  3. Môžete využiť službu vyzdvihnutie kuriérom na adrese za poplatok 4 € s dph.

Pre oznámenie vrátenia tovaru VYPLŇTE FORMULÁR. (formulár nájdete nižšie pod informáciami)

AKO FUNGUJE VRÁTENIE CEZ PACKETA?

  • Vyberte akékoľvek podacie miesto Packeta, ktoré Vám najviac vyhovuje. Stačí kliknúť na tlačidlo PACKETA POBOČKY nižšie pod textom, následne zadajte Vaše PSČ alebo mesto. Zvoľte filter --- pre odosielateľov --- Podacie miesta. Cez Packeta je možné zaslať len balíky do hmotnosti 5kg. Maximálny rozmer 50×40×30 cm.
  • Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru. Po spracovaní formulára Vám do 24 hod. pošleme inštrukcie.
  • Zabalíte tovar ( môžete aj do pôvodného obalu ), tak aby sa pri preprave nepoškodil.
  • Odnesiete na výdajné miesto, kde požiadate o zaslanie na základe ID čísla, ktoré Vám pošleme v inštrukciách.
  • Pracovník vytlačí štítok a vytlačí Vám potvrdenie, ktoré si uchovajte.
  • Po doručení balíka k nám, naši pracovníci vrátenie tovaru spracujú a pošlú požiadavku na vrátenie peňazí na finančné oddelenie, ktoré Vám zašle späť platbu z ktorej bude odrátaný poplatok 2,50 € s dph za službu vrátenie cez Packeta. Celý proces od doručenia k nám spravidla netrvá dlhšie ako 3 pracovné dni.

AKO FUNGUJE SLUŽBA VYZDVIHNUTIE KURIÉROM?

  • Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru.
  • U prepravcu zadáme požiadavku na vyzdvihnutie, kuriér k Vám príde do 1. až 2. pracovných dní.
  • Vopred Vás bude kontaktovať telefonicky. Môžete sa s ním dohodnúť na čase. Adresu pre vyzdvihnutie je možné zadať akúkoľvek ( napr. do práce ).
  • Tovar iba zabalíte a dáte ho kuriérovi. ( môžete aj do pôvodného obalu )
  • Kuriér nalepí na balík prepravný štítok a do 24 hod. nám ho doručí.
  • Po doručení balíka k nám, naši pracovníci vrátenie tovaru spracujú a pošlú požiadavku na vrátenie peňazí na finančné oddelenie, ktoré Vám zašle späť platbu z ktorej bude odrátaný poplatok 4 € s dph za službu vyzdvihnutie kuriérom. Celý proces od doručenia k nám spravidla netrvá dlhšie ako 3 pracovné dni.

VRÁTENIE POŠTOU

  • Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru.
  • Riadne zabalený tovar nám pošlite na adresu: Pracovné odevy ZIKO s.r.o. , J. Tranovského 1279/1, 05801 Poprad. Do adresy vyplňte aj e-mailovú adresu obchod@odevypracovne.sk.
  • Tovar nám vždy posielajte doporučene.
  • Po doručení balíka k nám, naši pracovníci vrátenie tovaru spracujú a pošlú požiadavku na vrátenie peňazí na finančné oddelenie, ktoré Vám zašle späť platbu. Celý proces od doručenia k nám spravidla netrvá dlhšie ako 3 pracovné dni.

POŠLITE NÁM SPRÁVU POMOCOU FORMULÁRA