Ako vytvoriť objednávku?

  1. 1. Keď ste si vybrali produkt, ktorý Vás zaujal, vyberte jeho farbu a veľkosť a kliknite „PRIDAŤ DO KOŠÍKA“.

    2. V pravom hornom rohu nájdete ikonu košíka, kde si môžete skontrolovať jeho obsah.

    3. Ak ste si vybrali už všetky produkty, v košíku vyberte možnosť „PREJSŤ DO POKLADNE“.

    4. V ľavej časti obrazovky vyplňte všetky požadované políčka ohľadom kontaktných a fakturačných údajov.

    5. V pravej časti obrazovky zvoľte spôsob dopravy, spôsob platby a zaškrtnite políčko „Prečítal/a som si všeobecné obchodné podmienky a súhlasím s nimi“

    7. Kliknutím na „Objednať s povinnosťou platby“ vytvoríte objednávku.

    8. V prípade, ak sa objednávka neodošle, je pravdepodobné, že niektorý z údajov nie je vyplnený, alebo je vyplnený nesprávne. Nad fakturačnými údajmi Vám v šedom rámčeku vypíše, čo je príčinou.

Po vytvorení objednávky som neobdržal e-mail s potvrdením.

Ak ste po vytvorení objednávky neobdržali e-mail s potvrdením, skontrolujte si SPAM . Ak ste ho nenašli ani v spame,  pravdepodobne bola v objednávke zadaná nesprávna e-mailová adresa. Skontrolovať to môžete pomocou SMS, ktorú ste obdržali na mobilné číslo zadané v objednávke.

Musím mať vytvorený účet aby som mohol/mohla vytvoriť objednávku?

Nie je to potrebné. Objednávku môžete uskutočniť aj bez vytvorenia účtu. 

Môžem sa u vás registrovať, aby som pri pravidelnom objednávaní nemusel vypĺňať svoje údaje?

Registrovať sa je možné dvomi spôsobmi:

  • Pri realizovaní objednávky v pokladni stačí zaškrtnúť možnosť vytvoriť účet. Po zadaní objednávky Vám bude vytvorený.
  • Po kliknutí na tlačidlo „PRIHLÁSENIE“ je potrebné kliknúť na „VYTVORIŤ ÚČET“.

Môžem zmeniť obsah svojej objednávky?

Ak bol ako spôsob platby zvolený na dobierku alebo bankový prevod a objednávka ešte nebola zabalená, zmena je možná. Požiadavku je potrebné zadať e-mailom na obchod@workie.sk.

Ak bol ako spôsob platby zvolený kartou online, zmena je možná len bez zmeny ceny (napríklad zmena veľkosti).

Ako môžem stornovať objednávku?

Objednávku môžete stornovať jednoducho zadaním písomnej požiadavky spolu s číslom objednávky na obchod@workie.sk. 

Aká je cena dopravy?

Kuriér DPD – 2,50€
Kuriér GLS – 3,00€
Zásielkovňa – 2,50€
Osobný odber – bez poplatku

Pri objednávke nad 50€ každý spôsob dopravy zdarma.

Aká je doba doručenia?

Štandardná doba doručenia je 3-5 pracovných dní od zadania objednávky (pri platbe prevodom/kartou táto doba plynie od prijatia platby).

Pri produktoch s označením „ODOSIELAME DO 24H“ tovar vyexpedujeme do 24 hodín od zadania objednávky (pri platbe prevodom/kartou táto doba plynie od prijatia platby).

Ak je v objednávke nachádzajú produkty s označením „ODOSIELAME DO 24H“  a zároveň produkty bez tohto označenia  , objednávka je expedovaná až po pripravení všetkých produktov.

Môžem sledovať stav odoslanej objednávky?

Áno, po odoslaní objednávky Vás prepravca bude kontaktovať e-mailom, na základe ktorého viete preveriť stav doručenia zásielky.

Čo ak bude zásielka pri doručení poškodená?

V prípade, ak bude na prvý pohľad zrejmé, že je zásielka poškodená, prípadne je poškodený obal, odmietnite ju prevziať! Následne nás kontaktujte písomne na obchod@workie.sk, reklamáciu prepravy s doručovateľom vyriešime my a v čo najkratšom čase Vám odošleme nový tovar.

Ak na poškodenie prídete až po prevzatí a rozbalení balíka, kontaktujte nás obratom po zistení tejto skutočnosti. Na obchod@workie.sk nám prosím zašlite fotografie poškodeného tovaru, obratom po preverení Vás budeme kontaktovať ohľadom riešenia.

Môžem tovar VYMENIŤ?

Ak si želáte zakúpený tovar vymeniť za inú veľkosť alebo iný model, môžete tak urobiť do 45 dní od prevzatia tovaru. Pre oznámenie výmeny je potrebné vyplniť FORMULÁR v nasledujúcom odkaze:
https://workie.sk/vymena-tovaru/ , v ktorom nájdete aj všetky dôležité informácie.
Vymeniť je možné iba tovar nepoškodený, nenosený a v originálnom obale, s pôvodnými visačkami. Tovar nesmie byť ani praný.

Tovar nám môžete poštou, v takom prípade nám riadne zabalený tovar pošlite na adresu: Pracovné odevy ZIKO s.r.o. , J. Tranovského 1279/1, 05801 Poprad.

Alebo môžete využiť službu “vyzdvihnutie kuriérom”, ktorá funguje nasledovne:

Po prijatí požiadavky na vyzdvihnutie kuriérom k Vám spravidla na druhý pracovný deň zadáme vyzdvihnutie kuriérom DPD. Kuriér Vás pred vyzdvihnutím bude kontkatovať telefonicky. Na balík si nalepí vlastný štítok. Z Vašej strany teda stačí vyplniť len formulár a tovar zabaliť tak aby sa nepoškodil pri preprave. Táto služba je spoplatnená sumou 3,99€ s DPH.

Môžem tovar VRÁTIŤ?

Lehota na odstúpenie od zmluvy bez uvedenia dôvodu je 14 dní. Pre vrátenie tovaru máme pripravený formulár v odkaze: https://workie.sk/vratenie-tovaru/
Vrátiť je možné iba tovar nepoškodený, nenosený a v originálnom obale, s pôvodnými visačkami. Tovar nesmie byť ani praný.

Tovar nám môžete poštou, v takom prípade nám riadne zabalený tovar pošlite na adresu: Pracovné odevy ZIKO s.r.o. , J. Tranovského 1279/1, 05801 Poprad.

Alebo môžete využiť službu “vyzdvihnutie kuriérom”, ktorá funguje nasledovne:

Po prijatí požiadavky na vyzdvihnutie kuriérom k Vám spravidla na druhý pracovný deň zadáme vyzdvihnutie kuriérom DPD. Kuriér Vás pred vyzdvihnutím bude kontkatovať telefonicky. Na balík si nalepí vlastný štítok. Z Vašej strany teda stačí vyplniť len formulár a tovar zabaliť tak aby sa nepoškodil pri preprave. Táto služba je spoplatnená sumou 3,99€ s DPH, ktorá bude odrátaná od hodnoty vráteného tovaru.

Lehota na vrátenie platby je 14 dní od prijatia tovaru na sklad, vraciame ju na účet zadaný vo formulári.

Ako mám REKLAMOVAŤ tovar?

Pre prípad reklamácie máme pripravený reklamačný formulár, ktorý nájdete v odkaze: https://workie.sk/reklamacia-tovaru/ .

1. Vo formulári popíšte poškodenie reklamovaného tovaru.

2. Po odoslaní formulára odporúčame zaslať na emailovú adresu obchod@workie.sk aj fotografie poškodeného tovaru.

Reklamácie sa snažíme vybavovať čo najskôr, nakoľko sú však posudzované priamo výrobcami, v niektorých prípadoch to môže trvať 30 dní.
Tovar musí by čistý, oblečenie oprané a obuv dôkladne vyčistená.
V prípade, že nám pošlete znečistený alebo zapáchajúci tovar, reklamácia môže byť z hygienických príčin vrátená naspäť na vyčistenie.

Tovar nám môžete poslať poštou, v takom prípade nám riadne zabalený tovar pošlite na adresu: Pracovné odevy ZIKO s.r.o. , J. Tranovského 1279/1, 05801 Poprad.

Alebo môžete využiť službu “vyzdvihnutie kuriérom”, ktorá funguje nasledovne:

Po prijatí požiadavky na vyzdvihnutie kuriérom k Vám spravidla na druhý pracovný deň zadáme požiadavku na vyzdvihnutie u prepravcu. Kuriér Vás pred vyzdvihnutím bude kontatovať telefonicky. Na balík si nalepí vlastný štítok. Z Vašej strany teda stačí vyplniť len formulár a tovar zabaliť tak aby sa nepoškodil pri preprave. Táto služba je spoplatnená sumou 3,99€ s DPH.

Ako funguje služba “vyzdvihnutie kuriérom”?

Po prijatí požiadavky na vyzdvihnutie kuriérom k Vám spravidla na druhý pracovný deň zadáme požiadavku na vyzdvihnutie u prepravcu. Kuriér Vás pred vyzdvihnutím bude kontatovať telefonicky. Na balík si nalepí vlastný štítok. Z Vašej strany teda stačí vyplniť len formulár a tovar zabaliť tak aby sa nepoškodil pri preprave. Táto služba je spoplatnená sumou 3,99€ s DPH.

Vyhľadávanie tovaru: Ako nájdem konkrétny tovar?

1. Kliknite na vybranú kategóriu pod možnosťou “Všetky kategórie”. Vyhľadávanie si následne môžete spresniť či uľahčiť použitím filtrov na produkty. (na dohľadanie Vami želaného tovaru)

2. Do políčka pre vyhľadávanie napíšte názov produktu, či časť názvu. Zobrazia sa Vám všetky produkty a informácie podľa zadaného kritéria.

Čo robiť, keď mám záujem o vypredaný tovar?

V prípade úplne vypredaného produktu odporúčame využiť možnosť “Strážiť najbližšie naskladnenie”, ktorá sa nachádza pri konkrétnych produktoch. Po zadaní emailovej adresy Vás o naskladnení budeme automaticky informovať. 

Ohľadom momentálne vypredaných veľkostí nás môžete tiež kontaktovať emailom na obchod@workie.sk.

Kde nájdem doplňujúce informácie o produkte?

Po rozkliknutí vybraného produktu sa zobrazia fotografie a popis so všetkými dostupnými informáciami o produkte.

Ako funguje filter?

Po zvolení cieľovej kategórie si pomocou filtra viete zúžiť výber podľa Vašich kritérií. Konkrétne si viete vyfiltrovať CENU, FARBU, VEĽKOSŤ a dokonca aj možnosť odoslania tovaru do 24 hod. Nad filtrom si viete taktiež zoradiť produkty podľa potreby, napríklad podľa ceny.

Bola mi doručená nesprávna veľkosť/nesprávny tovar, ako mám postupovať?

V prípade, že objednávka nebola vybavená podľa jej zadania, hneď po zistení nás kontaktujte emailom na obchod@workie.sk. Uveďte číslo objednávky a položku, o ktorú ide.  Ak máte možnosť, pripojte aj fotografiu. Požiadavku dáme v čo najkratšom čase na preverenie do skladu.. Následne Vás budeme kontaktovať. Všetky požiadavky riešime urgentne. 

V prípade, ak sa potvrdí chyba spôsobená na našej strane, o všetko sa postaráme. Po nesprávne zaslaný tovar k Vám pošleme kuriéra, ktorý ho vyzdvihne. Tovar bude potrebné len zabaliť, aby sa pri preprave nepoškodil ( použiť môžete aj obal v ktorom Vám bol Tovar doručený. Je však potrebné ho zalepiť ) . Tovar na výmenu zašleme obratom. Celý proces samozrejme prebehne na naše náklady.

Prišla mi nekompletná zásielka, ako mám postupovať?

Ihneď po zistení nás kontaktujte e-mailom na obchod@workie.sk. Uveďte číslo objednávky a položku, ktorá v zásielke nebola dodaná. Požiadavka bude v čo najkratšom čase preverená na sklade. Následne Vás budeme kontaktovať s riešením. Všetky požiadavky riešime urgentne.

V prípade, ak sa potvrdí chyba spôsobená na našej strane, chýbajúci tovar Vám dopošleme na naše náklady v samostatnej zásielke.

Kde nájdem faktúru?

Faktúry ku každej objednávke sú odosielané automaticky e-mailom. S predmetom „Faktúra k odoslanej objednávke“, v ktorom sa nachádza možnosť „stiahnuť faktúru v PDF“ Faktúra je zasielaná na e-mailovú adresu uvedenú vo Vašej objednávke.  V súlade s platnou legislatívou je tento formát elektronického dokumentu plnohodnotným daňovým dokladom, ktorý môžete zaradiť do účtovníctva.

Ak ste faktúru nanašli v doručenej pošte, odporúčame skontrolovať SPAM. Ak sa Vám faktúru nepodarilo nájsť, o jej zaslanie môžete požiadať e-mailom na obchod@workie.sk . Spolu s požiadavkou je potrebné uviesť číslo objednávky.

Faktúra mi bola doručená. Čo ak potrebujem upraviť alebo doplniť fakturačné údaje?

Kontaktujte  nás e-mailom na obchod@workie.sk  Uveďte všetky údaje, ktoré si želáte upraviť/doplniť spolu s číslom objednávky, či faktúry.

Môžem požiadať o zmenu kedykoľvek?

Ak potrebujete vykonať zmenu vo faktúre, odporúčame kontaktovať nás čo najskôr! Zmena vo faktúre je možná len v mesiaci, v ktorom bola vystavená.

Ako požiadať o zálohovú faktúru?

Po zadaní objednávky nás kontaktujte na email obchod@workie.sk s požiadavkou, uveďte číslo objednávky . Zálohovú faktúru Vám obratom vystavíme a pošleme e-mailom. Tovar odosielame až po úhrade ZAFA.

Viete poskytnúť faktúru s odloženou splatnosťou?

Faktúru s odlženou splatnosťou nevieme vystaviť. V prípade potreby vieme vystaviť zálohovú faktúru, následne po jej úhrade bude objednávka odoslaná. . Pri realizácii objednávky cez e-shop sú k dispozícii nasledovné spôsoby platby: 

Platba kartou
Platba online
Bankový prevod
Dobierka

Ako objednám potlač na odevy?

Všetky potrebné informácie a postup ohľadom realizácie objednávky s potlačou loga nájdete v nasledovnom odkaze: https://workie.sk/potlac-loga-info/

Mám záujem o potlač. Chcel by som však vyskúšať vzorky. Ponúkate takúto možnosť?

V prípade, že máte záujem odevy najprv vyskúšať, nie je problém vytvoriť objednávku na vzorky a tie po odskúšaní vrátiť na potlač, prípadne vymeniť.

Aká je cena potlače?

Cena potlače sa vypočíta po pridaní do košíka.

Je možné potlačiť 1 kus odevu?

Nie, potlač realizujeme od minimálneho množstva 5 ks (4ks pri jednofarebnom logu).

Zadal som objednávku s potlačou, čo ďalej?

Na obchod@workie.sk je potrebné doplniť nasledovné informácie:

Zaslanie Vášho logo v krivkách (resp. vo vektore) – v grafickom formáte vhodnom pre potlač (pdf, cdr, psd). 

  • pokiaľ sa jedná len o text, tak zašlite predlohu vo Worde (doc, docx, rtf)

Veľkosť loga – Vaša predstava o veľkosti loga na každom odeve v rámci cenovej ponuky. 

Farebnosť loga – akých farieb má byť vaše logo. 

Umiestnenie loga – kde všade má byť umiestnené logo. 

Doplňujúce informácie – pokiaľ máte ešte nejakú požiadavku.

Čo znamená “Vaše logo v krivkách (vo vektore)”?

Ide o logo v grafickom formáte (najčastejšie pdf., cdr., ai., eps.). Tvorca loga ho určite v požadovanom formáte má. 

V prípade, ak logo v krivkách k dispozícii nemáte, vieme Vám ho podľa zadanej predlohy spracovať do potrebného formátu za jednorazový poplatok.

Akým spôsobom môžem objednávku s potlačou uhradiť?

Objednávky s potlačou je možné zaplatiť len vopred, či už bankovým prevodom alebo online.

Aká je doba dodania pri potlači?

Termín dodania je 7-10 dní od pripísania úhrady na náš účet.

Viete mi ponúknuť zľavu?

Na objednávky bez rozdielu, uplatňujeme zľavy v nasledujúcej podobe: 

– zľava – 2% pri nákupe nad 100 eur
– zľava – 3% pri nákupe nad 200 eur
– zľava – 4% pri nákupe nad 400 eur
– zľava – 5% pri nákupe nad 500 eur
– zľava – 7% pri nákupe nad 1000 eur
– zľava – 9% pri nákupe nad 2000 eur
– zľava – 11% pri nákupe nad 4000 eur

Zľava sa vypočíta automaticky v košíku, podľa hodnoty objednávky.

Kde nájdem Vašu predajňu?

Predajňa sa nachádza v POPRADE na adrese: Juraja Tranovského 1279/1

Kedy je predajňa otvorená?

Otváracie hodiny cez pracovné dní sú od 8:00 do 17:00 a v sobotu od 8:00 do 13:00

Môžem zakúpiť na predajni všetky produkty zobrazené v internetovom obchode?

Na predajni je možné zakúpiť iba časť z toho, čo nájdete v eshopovej ponuke. Zvyčajne sa tam nachádzajú najpredávanejšie produkty.

Ak v predajni nenájdete to, čo ste hľadali, tovar si môžete objednať cez eshop https://workie.sk/ a zvoliť si osobný odber na predajni.

Môžem tovar zakúpený cez e-shop vymeniť na predajni?

Výmena tovaru zakúpeného cez e-shop Workie.sk priamo na predajni nie je možná. Spôsob pre spracovanie výmeny nájdete v odkaze: https://workie.sk/vymena-tovaru/

Tovar na výmenu nám na predajňu však môžete doniesť. Z predajne bude tovar odoslaný na sklad, kde bude výmena spracovaná. Po spracovaní Vám obratom pripravíme vymenený tovar na prevzatie a následne Vás budeme kontaktovať ohľadom vyzdvihnutia.
Aj v takomto prípade prosíme o vyplnenie výmenného formulára https://workie.sk/vymena-tovaru/
, aby sme mohli výmenu spracovať. Vo formulári zaškrtnite možnosť „poštou“ a v popise je potrebné uviesť „tovar donesiem na predajňu“

Môžem tovar zakúpený cez e-shop na predajni vrátiť?

Tovar zakúpený cez eshop nám môžete vrátiť aj na predajni. Aj v takomto prípade prosíme o vyplnenie formulárahttps://workie.sk/vratenie-tovaru/ – je dôležitý kvôli zadaniu čísla účtu, na ktoré Vám vrátime platbu po prijatí tovaru na sklad.