REKLAMÁCIA TOVARU

Reklamácie sa snažíme vybavovať čo najskôr, nakoľko sú však posudzované priamo výrobcami, v niektorých prípadoch to môže trvať až 30 dní.

Tovar musí by čistý, oblečenie oprané a obuv dôkladne vyčistená.

V prípade, že nám pošlete tovar špinavý alebo znečistený, reklamácia môže byť z hygienických príčin odôvodnene zamietnutá!

Pokiaľ je to možné, pošlite nám fotografie poškodenia pred zaslaním tovaru, môžete tým urýchliť celý proces.

Fotografie nám môžete poslať po odoslaní formulára na obchod@odevypracovne.sk .

Tovar nám môžete poslať:

  1. Cez akékoľvek podacie miesto Packeta (Zásielkovňa ) za poplatok 2,50 €  s dph.

  2. Môžete využiť službu vyzdvihnutie kuriérom na adrese za poplatok 4 € s dph.

Pre oznámenie reklamácie tovaru VYPLŇTE FORMULÁR. (formulár nájdete nižšie pod informáciami)

AKO FUNGUJE REKLAMÁCIA CEZ PACKETA?

  • Vyberte akékoľvek podacie miesto Packeta, ktoré Vám najviac vyhovuje. Stačí kliknúť na tlačidlo PACKETA POBOČKY nižšie pod textom, následne zadajte Vaše PSČ alebo mesto. Zvoľte filter --- pre odosielateľov --- Podacie miesta. Cez Packeta je možné zaslať len balíky do hmotnosti 5kg. Maximálny rozmer 50×40×30 cm.
  • Vyplňte formulár pre reklamáciu tovaru. Po spracovaní formulára Vám do 24 hod. pošleme inštrukcie.
  • Zabalíte tovar ( môžete aj do pôvodného obalu ), tak aby sa pri preprave nepoškodil.
  • Odnesiete na výdajné miesto, kde požiadate o zaslanie na základe ID čísla, ktoré Vám pošleme v inštrukciách.
  • Pracovník vytlačí štítok a vytlačí Vám potvrdenie, ktoré si uchovajte.
  • Po doručení balíka k nám, naši pracovníci spracujú reklamovaný tovar a najneskôr do 30 dní od oznámenia, Vás budú informovať o výsledku vybavenia. Za túto službu zaplatíte len 2,50 € s DPH. Platíte až pri dodaní reklamovaného tovaru!

AKO FUNGUJE SLUŽBA VYZDVIHNUTIE NAŠIM KURIÉROM?

  • Vyplňte formulár pre reklamáciu tovaru.
  • U prepravcu zadáme požiadavku na vyzdvihnutie, kuriér k Vám príde do 1. až 2. pracovných dní.
  • Vopred Vás bude kontaktovať telefonicky. Môžete sa s ním dohodnúť na čase. Adresu pre vyzdvihnutie je možné zadať akúkoľvek ( napr. do práce ).
  • Tovar iba zabalíte a dáte ho kuriérovi. ( môžete aj do pôvodného obalu )
  • Kuriér nalepí na balík prepravný štítok a do 24 hod. nám ho doručí.
  • Po doručení balíka k nám, naši pracovníci spracujú reklamovaný tovar a najneskôr do 30 dní od oznámenia, Vás budú informovať o výsledku vybavenia. Za túto službu zaplatíte len 4 € s DPH. Platíte až pri dodaní reklamovaného tovaru!

REKLAMÁCIA POŠTOU

  • Vyplňte formulár pre reklamáciu tovaru.
  • Riadne zabalený tovar nám pošlite na adresu: Pracovné odevy ZIKO s.r.o. , J. Tranovského 1279/1, 05801 Poprad. Do adresy vyplňte aj e-mailovú adresu obchod@odevypracovne.sk.
  • Tovar nám vždy posielajte doporučene.
  • Po doručení balíka k nám, naši pracovníci spracujú reklamovaný tovar a najneskôr do 30 dní od oznámenia, Vás budú informovať o výsledku vybavenia.

POŠLITE NÁM SPRÁVU POMOCOU FORMULÁRA